Nasza oferta

Silnik TOHATSU MFS 6

cena:
5 579,20 zł

 

Podana cena za silnik Tohatsu MFS6C SS (6KM, krótka kolumna, rumpel) po kursie NBP z dnia 25.04.14. Cena za silnik:

- Tohatsu MFS6C SL SP (6KM,długa kolumna, rumpel, ładowanie 12A) - 1373 EURO

- Tohatsu MFS6C SUL SP (6KM, długa kolumna, rumpel, ładowanie 12A) - 1418 EURO

Zalety silników czterosuwowych:

  • Lekkie i kompaktowe
  • Zaprojektowane w oparciu o sprawdzoną technologię
  • Anoda protektorowa chroni silnik przed elektrolizą
  • Mocno obniżony poziom wibracji dla zapewnienia płynniejszej i stabilniejszej pracy przy wszystkich prędkościach.
  • Ultra niska emisja spalin, US EPA i CARB

Wysoka jakość i prosta obsługa:

  • Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
  • Powiększone koło rozrusznika ułatwia uruchomienie silnika

Podstawy użytkowania i niezawodność:

  • Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika
  • Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej doskonałą wytrzymałość
  • Wysokiej jakości stop aluminium, zapewniający najwyższej jakości ochronę przed korozją
  • Cynkowa powłoka na wewnętrznych przejściach wody zapewnia lepszą ochronę przed korozją
  • Plastikowy 12litrowy zbiornik paliwa zawiera przewód paliwa ze złaczką i pompką
  • Aluminiowa śruba

Sygnalizacja i ochrona:

  • Ostrzeżenie o niskim stanie oleju (wizualne i dźwiękowe)
  • Zrywka bezpieczeństwa, na wypadek wypadnięcia pilota za burtę (istotne zabezpieczenie w standardzie wszystkich silników Tohatsu)
  • Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu
  • Ogranicznik prędkości obrotowej.

* Wybrane modele
* Modele zdalnie sterowane

Uzyskane certyfikaty

EPAC.A.R.BEU2006

Dane techniczne

Model / MFS6
Typ silnika 4-suwowy/1cylindrowy
Moc silnika 6KM (4.4kw)
Max. Obroty 5000 - 6000 rpm
Zużycie paliwa W.O.T. 2l/h (0.53gal/h)
Średnica x Skok 59 x 45 mm (2.32 x 1.77 in.)
Pojemność skokowa 123 cm³ (7.50 cu in)
Smarowanie silnika Trochoid pump
Rozruch Ręczny
Świeca zapłonowa NGK DCPR6E
Regulacja zapłonu BTDC0゜- BTDC25゜
Alternator Opcjonalnie: 12V, 60W, 5A
Typ oleju silnikowego NMMA Certified FC-W®
Pojemność zbiornika oleju silnikowego 0.45L (0.12gal)
Pojemność zbiornika paliwa 12l (3.17 gal)
Sterowanie Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów 2.08 (13:27)
Emisja gazów EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Wyposażenia standardowe i opcjonalne

Typ S/L/UL EFS / L EPS / L
Rozrusznik elektryczny -
Rozrusznik ręczny
Urządzenie dekompresujące - - -
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Power Tilt - - -
Pawęż 15 / 20 / 25 15 / 20 15 / 20
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu - - -
Zdalne sterowanie - -
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowy rozrusznik
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie


Wszelkie prawa zastrzeżone dla pontonik.pl. Projekt i wykonanie: DG-COM