Nasza oferta

Silnik TOHATSU MFS 20

cena:
12 073,60 zł

Podana cena za silnik Tohatsu MFS20D S (20KM, krótka kolumna, rumpel). Cena za silnik:

- Tohatsu MFS20D L (20KM, długa kolumna, rumpel) - 2821 EURO

- Tohatsu MFS20D EFS (20KM, krótka kolumna, rumpel) - 3050 EURO

- Tohatsu MFS20D EFL (20KM, długa kolumna, rumpel) - 3127 EURO

- Tohatsu MFS20D EPS (20KM, krótka kolumna, manetka, ładowanie 12A) - EURO 3103

- Tohatsu MFS20D EPL (20KM, długa kolumna, manetka, ładoanie 12A)  - EURO 3155

- Tohatsu MFS20D EPTL (20KM, długa kolumna, manetka, ładowanie 12A) - EURO 3816

 

Nie chcemy, aby Twoje potrzeby przerosły nasze możliwości. Produkcja lekkich, o znakomitych osiągach silników zawsze będzie naszym celem numer "1". 20 i 15-konne silniki czterosuwowe nie są wyjątkiem od reguły. Oferują ekonomiczne zużycie paliwa dostarczając przy tym wyśmienity wskaźnik mocy do wagi oraz wysokiej jakości wykonanie. Dodatkowo są wyjątkowo wytrzymałe i odporne. Tohatsu kontynuuje swoje dziedzictwo jako lider małych silników zaburtowych tymi (pełnymi werwy) czterosuwami.

Nowość 2009 roku - Model MFS 20C i 15C Power Tilt:

  • Doskonały wybór dla nadmuchiwanych, małych łodzi rybackich i łodzi pontonowych
  • Dostępne różne długości wału, 15,20 i 25 cali, dla wielu aplikacji
  • Kompaktowy zintegrowany Power Tilt z lekkim uchwytem do pawęży
  • System Power Tilt zapewnia większą wygodę pracy
  • System Power Tilt jest sterowany za pomocą jednego przycisku (usytuowanego przy po stronie dolnej osłony burty) lub zdalnego sterowania
  • Ultra-niska emisja spalin, nie przekracza norm emisji EPA, CARB i UE.

Zalety silników czterosuwowych:

  • Lekkie i zwarte
  • Zaprojektowane w oparciu o sprawdzoną technologię
  • Zaawansowana oczyszczenie krzyżowe zapewnia lepsze funkcjonowanie silnika
  • Dostępne w szerokiej gamie modeli
  • Filtr oleju w kształcie kanistra, co znacznie ułatwia jego wymianę
  • Większa pojemność zbiornika oleju zapewnia optymalne smarowanie
  • Trym ułatwia sterowanie, funkcjonuje także jako anoda protektorowa chroniąca silnik przed elektrolizą
  • Nowoczesna konstrukcja przewodów dolotowych zwiększa prędkość obrotową w zakresie niskich i średnich obrotów, a ponadto zapewnia cichą pracę
  • Ultra niska emisja spalin, US EPA i CARB

Wysoka jakość i prosta obsługa:

  • Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
  • Duży alternator i prostownik lepiej ładuje akumulator
  • Rurowa struktura wlotu powietrza pomaga w zasysaniu niezbędnego powietrza do silnika, tym samym chroniąc go przed wodą
  • Automatyczny system wspomagający rozruch zimnego silnika
  • Montowana z przodu dźwignia skrętu zapewnia łatwiejszą obsługę
  • Wspomaganie przechyłu
  • 6-cio stopniowa regulacja trymu*
  • Moc trim & tilt*
  • Zdalne sterowanie**

Podstawy użytkowania i niezawodność:

  • Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika
  • Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej doskonałą wytrzymałość
  • Wysokiej jakości stop aluminium, zapewniający najwyższej jakości ochronę przed korozją
  • Cynkowa powłoka na wewnętrznych przejściach wody zapewnia lepszą ochrony przed korozją
  • Plastikowy 25litrowy zbiornik paliwa zawiera przewód paliwowy
  • Aluminiowa śruba

Sygnalizacja i ochrona:

  • Ostrzeżenie o niskim stanie oleju (wizualne i dźwiękowe)
  • Ostrzeżeni przed przegrzaniem (dźwiękowe)
  • Wyrywka bezpieczeństwa, na wypadek wypadnięcia pilota za burtę (istotne zabezpieczenie w standardzie wszystkich silników Tohatsu)
  • Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu
  • Ogranicznik prędkości obrotowej.

* Wybrane modele
* Modele zdalnie sterowane

Uzyskane certyfikaty

EPAC.A.R.BEU2006

Dane techniczne

Model / MFS20
Typ silnika 4-suwowy/2cylindrowy
Moc silnika 20KM (14.7kw)
Max. Obroty 5400 - 6100 rpm
Zużycie paliwa W.O.T. 8.8l/h (2.32gal/h)
Średnica x Skok 61 x 60 mm (2.40 x 2.36 in.)
Pojemność skokowa 351 cm³ (21.41 cu in)
Smarowanie silnika Trochoid pump
Rozruch Ręczny lub elektryczny
Świeca zapłonowa NGK DCPR6E
Regulacja zapłonu BTDC5゜- BTDC35゜
Alternator 12V, 145W, 12A
Typ oleju silnikowego NMMA Certified FC-W®
Pojemność zbiornika oleju silnikowego 1.0L (0.26gal) /wymiana filtra
Pojemność zbiornika paliwa 25l (6.6 gal)
Sterowanie Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów 1.92 (12:23)
Emisja gazów EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Wyposażenia standardowe i opcjonalne

Typ S/L EFS / L EPS / L EPTS / L
Rozrusznik elektryczny -
Rozrusznik ręczny
Urządzenie dekompresujące
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator
Prostownik
Gazowe wspomaganie przechyłu - - -
Power Tilt - - -
Pawęż 15 / 20 15 / 20 15 / 20 15 / 20
Śruba
Analogowy tachometr
Analogowy wskaźnik trymu - - - -
Zdalne sterowanie - -
25L plastikowy zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowy rozrusznik
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

● w standardzie
○ opcjonalnie


Wszelkie prawa zastrzeżone dla pontonik.pl. Projekt i wykonanie: DG-COM