Nasza oferta

OLEJ do nowoczesnych 2-suwów GULF PRIDE 3000 DFI 4 Litry

cena:
143,50 zł

Gulf
Pride DFI 3000 jest wysoce wydajnym, półsyntetycznym olejem do
silników 2-taktowych specjalnie stworzonym i opracowanym tak aby
spełniał potrzeby najnowszych 2-taktowych silników zaburtowych DFI (z
bezpośrednim wtryskiem paliwa). Gulf Pride DFI 3000 jest przeznaczony
do trudnych warunków pracy w środowisku morskim i wyprzedza
najostrzejsze wymogi wydajnościowe opisane w charakterystykach NMMA
(Krajowego Stowarzyszenia Producentów Sprzętu Wodnego) TC-W3R.
Zaawansowana technologia dodatków pozbawionych popiołu wykorzystywana w
Gulf Price DFI 3000 zapewnia doskonałą smarowność i ochronę przez
zużyciem i rdzą.

UWAGA !!!

Do nowoczesnych
silników dwusuwowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa nie należy stosować
klasycznych oleji do dwusuwowych silników zaburtowych.
 

Technologia
najnowszych dodatków oleju Gulf Pride DFI 3000 ułatwia ochronę tłoków
przed ścieraniem, zapewnia utrzymanie silników w czystości oraz
zmniejsza do minimum gromadzenie się osadów w komorze spalania co
prowadzi do często zaniedbywanego zatykania otworów przelotowych.
Specjalne pozbawione popiołu detergenty chronią przed zapiekaniem się
pierścieni tłokowych, wypadaniem zapłonów oraz przedwczesnym zapłonem.
Specjalne inhibitory rdzy chronią przed tworzeniem się rdzy i korozji
obecnej w środowisku wodnym. Doskonała smarowność zapewnia zmniejszone
tarcie i zużycie. Zapewnia również łatwość mieszania oraz tworzenia
stabilnych mieszanek z benzyną nawet w niskiej temperaturze otoczenia.
Gulf
Pride DFI 3000 został stworzony specjalnie z myślą o sprostaniu
wymaganiom 2-suwowych silników DFI firm Evinrude, Mercury, Yamaha,
Nissan oraz Tohatsu wymagających stosowania olejów takiej jakości. Gulf
Pride DFI 3000 jest zalecany do stosowania w najnowszych wysoce
wydajnych 2-suwowych silnikach zaburtowych chłodzonych wodą gdzie
wymagane jest stosowanie smarów NMMA TC-W3®, NMMA TC-W2®, NMMA TC-W® lub
innych smarów do zastosowań ogólnych jak również nadaje się do
dodawania jako premix z benzyną lub do wtryskiwania przez układ wtrysku
oleju w zmiennych proporcjach.
DFI - DIRECT FUEL INJECTION (Bezpośredni Wtrysk Paliwa)

Wszelkie prawa zastrzeżone dla pontonik.pl. Projekt i wykonanie: DG-COM