Nasza oferta

Silniki VOLVO PENTA MARINE - cennik

cena:
0,00 zł

Silnik diesel kompakt 1) 2) 8)

Model Rodzaj przekładni Moc na wale śrubowym  kW / KM Moc na kole zamachowym kW / KM Obroty
max.
obr./min
Ilość cylindrów Pojemność
L
Waga
kg 4)
Cena netto
EUR
Zgodność z certyfikatem Cena
detaliczana
EUR
D1-13 MS10L/A 8,6 / 11,8 9,0 / 12,2 3200 2 0,5 112 6768 1 2 7 8 9 8324,70
D1-13 130S 8,6 / 11,8 9,0 / 12,2 3200 2 0,5 126 8572 1 2 7 8 9 10543,60
D1-20 MS10L/A 13/18 14 / 19 3200 3 0,8 130 7761 1 2 7 8 9 9546,10
D1-20 130S 13/18 14 / 19 3200 3 0,8 144 9565 1 2 7 8 9 11765
D1-30 MS10L/A 20/27 21/28 3200 3 1,1 144 8961 1 2 7 8 9 11022,10
D1-30 MS15L/A 20 / 27 21/28 3200 3 1,1 156 9263 1 2 7 8 9 11393,50
D1-30 130S 20 / 27 21/28 3200 3 1,1 158 10765 1 2 7 8 9 13241
D1-40 MS15L/A 28 / 38 29 / 40 3200 4 1,5 177 11341 1 2 7 8 9 13949,50
D1-40 130S 28 / 38 29/ 40 3200 4 1,5 189 12844 1 2 7 8 9 15798,20
D1-55 MS25L/A 39 / 53 41/55 3000 4 2,2 243 12307 1 2 7 8 15137,70
D1-55 HS25A 39 / 53 41/55 3000 4 2,2 249 12608 1 2 7 8 15507,90
D1-55 MS25L/A 39 / 53 41/55 3000 4 2,2 253 13506 1 2 7 8 16612,40
D1-75 MS25L/A 53/72 55/75 3000 4 2,2 258 14811 1 2 7 8 18217,60
D1-75 HS25A 53/72 55/75 3000 4 2,2 264 15112 1 2 7 8 18587,80
D1-75 150S 53/72 55/75 3000 4 2,2 264 16229 1 2 7 8 19961,70

Ważny od:01.09.2012r.

 

SILNIK Z PRZEKŁADNIĄ MS/HS 1) 2)

Model EVC Rodzaj przekładni Moc na wale śrubowym  kW / KM Moc na kole zamachowym kW / KM Obroty
max.
obr./min
Ilość cylindrów Pojemność
L
Waga
kg 4)
Cena netto
EUR
Zgodność z certyfikatem Cena
detaliczana
EUR
D3-110 EVC EC HS25AE 78/107 81/110 3000 5 2,4 297 19925,00 2 4 5 6 8 24507,80
D3-110 EVC EC HS45AE 78/107 81/110 3000 5 2,4 301 20544,00 2 4 5 6 8 25269,20
D3-110 EVC EC HS63IVE 78/107 81/110 3000 5 2,4 335 22021,00 2 4 5 6 8 27085,90
D3-150 EVC EC HS45AE 107/146 110/150 3000 5 2,4 301 22212,00 2 4 5 6 8 27320,80
D3-150 EVC EC HS63IVE 107/146 110/150 4000 5 2,4 335 23689,00 2 4 5 6 8 29137,50
D3-170 EVC EC HS45AE 121/165 125/170 4000 5 2,4 301 23769,00 1 2** 4 5 6 8 29235,90
D3-170 EVC EC HS63IVE 121/165 125/170 4000 5 2,4 335 25246,00 1 2** 4 5 6 8 31052,60
D3-200 EVC EC HS45AE 143/194 147/200 4000 5 2,4 301 27110,00 1 4 5 6 8 33345,30
D3-200 EVC EC HS63IVE 143/194 147/200 4000 5 2,4 335 28587,00 1 4 5 6 8 35162,10
D3-220 EVC EC HS45AE 157/213 162/220 4000 5 2,4 301 28573,00 1 4 5 6 8 35144,80
D3-220 EVC EC HS63IVE 157/231 162/220 4000 5 2,4 335 30050,00 1 4 5 6 8 36961,50
D4-180 EVC EC HS45AE 128/174 132/180 2800 4 3,7 546 25799,00 1 4 5 6 8 31732,80
D4-180 EVC EC HS63LE 128/174 132/180 2800 4 3,7 564 26872,00 1 4 5 6 8 33052,60
D4-180 EVC EC HS63IVE 128/174 132/180 2800 4 3,7 580 27364,00 1 4 5 6 8 33657,80
D4-225 EVC EC HS45AE 160/218 165/225 3500 4 3,7 546 28562,00 1 2** 4 5 6 8 35131,30
D4-225 EVC EC HS63AE 160/218 165/225 3500 4 3,7 558 28828,00 1 2** 4 5 6 8 35458,50
D4-225 EVC EC HS63IVE 160/218 165/225 3500 4 3,7 580 30127,00 1 2** 4 5 6 8 37056,30
D4-260 EVC EC HS63AE 186/253 191/260 3500 4 3,7 558 31571,00 4 5 6 8 38832,40
D4-260 EVC EC HS63IVE 186/253 191/260 3500 4 3,7 594 32870,00 4 5 6 8 40430,10
D4-300 EVC EC HS63AE 212/288 221/300 3500 4 3,7 559 35214,00 4 5 6 8 43313,30
D4-300 EVC EC HS63IVE 212/288 221/300 3500 4 3,7 595 36513,00 4 5 6 8 44911,00
D4-300 EVC EC HS80AE 212/288 221/300 3500 4 3,7 580 36350,00 4 5 6 8 44710,50
D6-330 EVC EC HS63AE 237/322 243/330 3500 6 5,5 656 39290,00 4 5 6 8 48326,70
D6-330 EVC EC HS63IVE 237/233 243/330 3500 6 5,5 674 40426,00 4 5 6 8 49724,00
D6-330 EVC EC HS80AE 237/322 243/330 3500 6 5,5 677 41563,00 4 5 6 8 51122,50
D6-330 EVC EC HS80IVE 237/322 243/330 3500 6 5,5 721 43417,00 4 5 6 8 53403,00
D6-370 EVC EC HS80AE 267/363 272/370 3500 6 5,5 677 41204,00 4 5 6 8 50681,00
D6-370 EVC EC HS80IVE 267/363 272/370 3500 6 5,5 721 44195,00 4 5 6 8 54359,90
D6-435 EVC EC HS80AE 310/422 320/435 3500 6 5,5 695 47922,00 4 5 6 8 58944,10
D6-435 EVC EC HS85AE 310/422 320/435 3500 6 5,5 699 48434,00 4 5 6 8 59573,90
D6-435 EVC EC HS80IVE 310/422 320/435 3500 6 5,5 732 51472,00 4 5 6 8 63310,60
D6-435 EVC EC HS85IVE 310/422 320/435 3500 6 5,5 735 51985,00 4 5 6 8 63941,60
D9-500 EVC EC   357/486 368/500 2600 6 5,5 1075 58570,00 4 5 6 8 72041,10
D9-575 EVC EC   410/558 423/575 2500 6 5,5 1075 67318,00 4 5 6 8 82801,20
D11-670 EVC EC   478/650 493/670 2300 6 5,5 1130 88654,00 4 5 6 8 109044,50
D13-800 EVC EC   570/755 588/800 2300 6 5,5 1550 107153,00 4 5 6 8 131798,20
D13-900 EVC EC   636/864 662/900 2300 6 5,5 1560 136426,00 4 5 6 8 167804,00

Ważny od:01.09.2012r.

 

SILNIK VOLVO PENTA IPS 1) 2)

Model Rodzaj przekładni Moc na wale śrubowym  kW / KM Moc na kole zamachowym kW / KM Obroty
max.
obr./min
Ilość cylindrów Pojemność
L
Waga
kg 4)
Cena netto
EUR
Zgodność z certyfikatem Cena
detaliczana
EUR
IPS 350 D4 182/248 191/260 3500 4 3,7 780 zapytaj 4 5 6 8 S zapytaj
IPS 400 D4 212/289 221/300 3500 4 3,7 780 zapytaj 4 5 6 8 S zapytaj
IPS 450 D6 230/314 243/330 3500 6 5,5 863 zapytaj 4 5 6 8 S zapytaj
IPS 500 D6 259/352 272/370 3500 6 5,5 887 zapytaj 4 5 6 8 S zapytaj
IPS 600 D6 307/418 320/435 3500 6 5,5 901 zapytaj 4 5 6 8 S zapytaj
IPS 800 D11 417/567 441/600 2300 6 10,8 1800 zapytaj 4 5 6 8 S zapytaj
IPS 900 D11 487/662 515/700 2350 6 10,8 1800 zapytaj 4 5 6 8 S zapytaj
IPS 1050 D13     2300 6 12,8   zapytaj 4 5 6 8 S zapytaj
IPS 1200 D13 636/864 662/900 2300 6 12,8   zapytaj 4 5 6 8 S zapytaj

Ważny od:01.09.2012r.

 

Zakres dostawySaildrive:
Silnik, przekładnia Saildrive, EVC z panelem sterującym, przewody, bez śruby napędowej 
- za dopłatą możliwa jest rozbudowa systemu

Przekładnia MS/HS:
Silnik, przekładnia, EVC z panelem sterującym (Kompaktowy Diesel), EVC EC z elektroniczną manetką, przewody, bez śruby napędowej

Volvo Penta IPS:
Silnik EVC EC, przekładnia Volvo Penta IPS, elektroniczna manetka, sterowanie, przewody, bez śruby napędowej

SILNIKI DIESEL AQUAMATIC 1) 2)

Model EVC Rodzaj przekładni Moc na wale śrubowym  kW / KM Moc na kole zamachowym kW / KM Obroty
max.
obr./min
Ilość cylindrów Pojemność
L
Waga
kg 4)
Cena netto
EUR
Zgodność z certyfikatem Cena
detaliczana
EUR
D3-140 EVC EC SX 98/133 103/140 4000 5 2,4 358 23451,00 1 2 4 5 6 8 S 28 250,70
D3-140 EVC EC DPS 98/133 103/140 4000 5 2,4 363 24590,00 1 2 4 5 6 8 S 29 617,20
D3-170 EVC EC SX 119/162 125/170 4000 5 2,4 358 26235,00 1 2** 4 5 6 8 S 31 591,40
D3-170 EVC EC DPS 119/162 125/170 4000 5 2,4 363 27374,00 1 2** 4 5 6 8 S 32 957,90
D3-200 EVC EC DPS 140/190 147/200 4000 5 2,4 363 30935,00 1 4 5 6 8 S 37 230,90
D3-220 EVC EC DPS 154/209 162/220 4000 5 2,4 363 33481,00 1 4 5 6 8 S 40 286,20
D4-225 EVC EC DPH 158/215 165/225 3500 4 3,7 644 34473,00 1 2** 4 5 6 8 S 41 497,80
D4-260 EVC EC DPH 184/250 191/260 3500 4 3,7 660 38942,00 4 5 6 8 S 46 860,60
D4-300 EVC EC DPH 214/291 221/300 3500 4 3,7 663 44218,00 4 5 6 8 S 53 191,40
D6-330 EVC EC DPH 233/317 243/330 3500 6 5,5 750 49259,00 4 5 6 8 S 59 256,50
D6-370 EVC EC DPH 261/355 272/370 3500 6 5,5 770 55097,00 4 5 6 8 S 66 262,60
D6-400 EVC EC DPH   294/400 3500 6 5,5 775 63380,00 4 5 6 8 S 76 202,20

Ważny od:01.09.2012r.

 

SILNIK BENZYNA AQUAMATIC 1)

Model EVC Rodzaj przekładni Moc na wale śrubowym  kW / KM Obroty
max. obr./min
Budowa silnika Ilość cylindrów Pojemność
L
Waga
kg 4)
Cena netto
EUR
Zgodność z certyfikatem Cena
detaliczana
EUR
4.3 GXi   SX 168/225 4800 V6 4,3 9.4:1 410 14498,00 8 S 17 808,00
4.3 GXiE EVC EC SX 168/225 4800 V6 4,3 9.4:1 415 16407,00 8 S 19 798,10
5.0 GXiE EVC EC SX 201/270 5000 V8 5,0 9.4:1 452 18137,00 8 S 21 874,40
7 GiE-300 EVC EC SX 224/300 5000 V8 5,7 9.4:1 483 19615,00 8 S 23 648,00
7 GXiE EVC EC SX 239/320 5200 V8 5,7 9.4:1 483 21936,00 8 S 26 218,70
4.3 Gxi EVC EC DPS 168/225 4800 V6 4,3 9.4:1 419 17546,00 8 S 19 174,50
4.3 GXiE EVC EC DPS 201/270 5000 V8 5,0 9.4:1 454 19276,00 8 S 21 164,70
5.0 GXiE EVC EC DPS 224/300 5000 V8 5,7 9.4:1 485 20754,00 8 S 23 240,90
5.7 GiE-300 EVC EC DPS 239/320 5200 V8 5,7 9.4:1 485 23075,00 8 S 25 014,60

 

Silniki z katalizatorem

Model EVC Rodzaj przekładni Moc na wale śrubowym  kW / KM Obroty
max. obr./min
Budowa silnika Ilość cylindrów Pojemność
L
Waga
kg 4)
Cena netto
EUR
Zgodność z certyfikatem Cena
detaliczana
EUR
5.0 GXiCE EVC EC SX 201/270 5000 V8 5,0 9.4:1 451 22423,00 8 10 S 27580,30
5.7 GiCE-300 EVC EC SX 224/300 5000 V8 5,7 9.4:1 482 22609,00 8 10 S 27809,10
5.0 GXiCE EVC EC DPS 201/270 5000 V8 5,0 9.4:1 453 23562,00 8 10 S 28981,30
5.7 GiCE-300 EVC EC DPS 224/300 5000 V8 5,7 9.4:1 485 23748,00 8 10 S 29210,10
8.1 GiCE EVC EC DPS 283/380 6000 V8 6 9.4:1 488 32912,00 8 10 S 40481,80

Ważny od:01.09.2012r.

 

Zakres dostawy:

Aquamatic:
Silnik z płytą pawężową i Power Trim, przekładnia dwuśrubowa DPH, DPS, DPR lub jednośrubowa SX oprzyrządowanie z przewodami, wskaźnik trymu,
Power-Steering (wspomaganie układu kierowniczego)
silnik EVC EC - z manetką elektroniczną
bez śruby napędowej.
- za dopłatą możliwa jest rozbudowa systemu.

Komentarz:

  1. moc na wale napędowym i kole zamachowym mierzona zgodnie z normą ISO 8665. Jakość stosowanego paliwa ma wpływ na przedstawione powyżej dane. Nie wszystkie modele, wyposażenie i akcesoria dostępne są w każdym kraju. Producent zastrzega sobie prawo zmian w specyfikacji dostawy
  2. Silniki wyposażone są standardowo w dwuobiegowy system chłodzenia.
  3. Podana waga dotyczy silnika z przekładnią
  4. Waga silnika bez przekładni
  5. Przekładnia MS10A, MS15A, MS25A + HS25A: kąt pochylenia wału śruby napędowej - 8°
    Przekładnia MS10L, MS15L + MS25L: kąt pochylenia wału śruby napędowej - 0°

 

Certyfikaty:

  1. BSO II (pojedyncza instalacja)
  2. BSO II (podwójna instalacja)**
  3. IMO (dla silników do 130kW)
  4. IMO US/EPA (dla silników powyżej 130kW)
  5. US/EPA poziom 2
  6. US/EPA poziom 3
  7. dyrektywa EU o łodziach rekreacyjnych (RCD)
  8. CARB (dla silników do 37kW)
  9. CARB 4 Star (dla silników benzynowych)
    ** możliwe lokalne konwersje:
    D4-225 moc na kole zamachowym 147kW/200PS
    D3-170 brak zmian w mocy koła zamachowego
    Inne wymagane

 

Normy emisji hałasu: 
Wszystkie silniki Volvo Penta Aquamatic i IPS mają zintegrowane 
układy wydechowe i spełniają normy emisji hałasu 
zgodne z dyrektywą EU o łodziach rekreacyjnych (RCD)

Copyright © Marco Marine 2012

 

Wszelkie prawa zastrzeżone dla pontonik.pl. Projekt i wykonanie: DG-COM