Nasza oferta

Silnik elektryczny 2.0 HP

cena:
2 550,00 zł


Na coraz większej ilości jezior i zbiorników wodnych nie można używać silników zaburtowych spalinowych. Jednostki na nich pływające, szczególnie te duże, mogą być napędzane silnikiem elektrycznym dużej mocy  - HasWing 2 HP 1200W 24V !


HasWing 2 HP to wysokiej klasy model o mocy 109lbs przy 700 obr/min.. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym 5kM.
Do stosowania na łodziach o masie do 3500kg





HASWING 2 HP   , 24V
Bezszczotkowy silnik elektryczny ! 




  Wysokiej mocy silnik zaburtowy!
Duży moment obrotowy silnika , moc aż 2 KM .



 Bezstopniowa regulacja  prędkości!
Prędkość jest regulowana bezstopniowo - technologia maximizera ! 
Prędkość można regulowac płyniie . Jest również możliwość zablokowania obrotów silnika w 7 pozycjach. Obroty można regulować do przodu i do tyłu.



Kolumna o opływowym kształcie.
Podczas gdy większość silników ma okrągły kształt kolumny , w HasWing 2 HP zastosowano system Shimasu  , który zmniejsza opory  przepływu wody. 




Duży moment obrotowy silnika –  śruba z 3 łopatkami
Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji.Dlatego zastosowano  śmigło o  dużej średnicy, by uzyskać jak najwyższą wydajność  . 
Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.

Śruba posiada sprzęgło.



Silnik bezszczotkowy
Silniki bezszotkowe oferują dużą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki. 

Brak szczotek. 

Moc z silnika jest przenoszona na śmigło za pomocą  przekładni planetarnej. 



Odporny na słoną wode
Silnik HasWing 2 HP, można zarówno używać w wodzie słodkiej jak i słonej.



Wskaźnik naładowania baterii


HasWing 2 HP posiada wskaźnik naładowania baterii.
Poziom naładowania baterii jest wyświetlany w pięciu etapach.



Urządzenie informujące o stanie naładowania akumulatora, zabezpiecza przed przekroczeniem bezpiecznego rozładowania akumulatora .

Poziom rozładowania 10,5V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).



Rączka z regulowanym kątem nachylenia !
Jest możliwość regulacji rumpla o 90 stopni. 



Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego.
Zastosowany uchwyt całkowicie jest odporny na rdze, wykonany z lekkiego tworzywa sztucznego zapewniającego doskonałą trwałość i wytrzymałość. Zastosowany material gwarantuje również nie zardzewienie wspornika. 

Dodatkowo, obudowa jest dostosowana do optymalnego kąta, dzieki czemu możemy łatwo i bezpiecznie zablokować dźwignię.
Ponadto, głębokość zanurzenia może być ustawiana na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji wysokości względem pawęży łodzi.



Zabezpieczenie silnika kluczykiem
W rumplu zastosowano mechanizm wyłączający obroty silnika w razie wypadnięcia za burte, Działa to na zasadzie 'kluczyka'.
Kluczyk podłączony jest do dolnej części rączki, natomiast drugi koniec zapięty np do kamizelki ratunkowej. Przy wypadnięciu poza burte, będziemy pewni, że łódka nam nie ucieknie, gdyż  silnik wyłączy się.



2-letnia gwarancji 
Całość silnika objęta jest 2 letnią gwarancją!


Uciąg 109Lbs

Regulacja biegów Płynna do przodu i do tyłu-

Długość Przewodu zasilającego około 1,7m

 

Pobór mocy Max 50A

Długość kolumny silnika 38,5 cali  97,5cm

Wsokość silnika transportowa 143,5cm

Zasilanie 24V ( 2x12V w szeregu )



Wszelkie prawa zastrzeżone dla pontonik.pl. Projekt i wykonanie: DG-COM