Nasza oferta

Silnik TOHATSU MFS 2.5

cena:
3 889,60 zł

Podana cena za silnik Tohatsu MFS2.5B S (2,5KM, krótka kolumna, rumpel).

Cena za silnik Tohatsu MFS2.5B L (2,5KM, długa kolumna, rumpel) 908 Euro. 

 

Nowy model debiutuje w 2006r! Cylinder jest przesunięty o 15 stopni, po to aby uzyskać kompaktowy rozmiar. Silniki o mocy 3.5 KM i 2.5 KM są w pełni wyposażone w systemy istotne dla przenośnych zaburtowych silników takie jak: przepustnica na manetce sterującej, pełna sterowność (obrót o 360 stopni), i łatwy w obsłudze uchwyt do przenoszenia.

Zalety silników czterosuwowych:

  • Lekkiei kompaktowe
  • Zaprojektowane w oparciu o sprawdzoną technologię
  • Anoda protektorowa chroni silnik przed elektrolizą
  • Mocno obniżony poziom wibracji dla zapewnienia płynniejszej i stabilniejszej pracy przy wszystkich prędkościach.
  • Ultra niska emisja spalin, US EPA i CARB

Wysoka jakość i prosta obsługa:

  • Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch silnika i przepustnicy
  • Powiększone koło rozrusznika ułatwia uruchomienie silnika
  • Automatyczny system wspomagający rozruch zimnego silnika
  • Wspomaganie kierownicy w celu zmniejszenia wysiłku związanego z kierowaniem

Podstawy użytkowania i niezawodność:

  • System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika
  • Wysokiej jakości stop aluminium, zapewniający najwyższej jakości ochronę przed korozją
  • Cynkowa powłoka na wewnętrznych przejściach wody zapewnia lepszą ochrony przed korozją
  • Plastikowy 1.1 litrowy wewnętrzny zbiornik paliwa

Sygnalizacja i ochrona:

  • Wyrywka bezpieczeństwa, na wypadek wypadnięcia pilota za burtę (istotne zabezpieczenie w standardzie wszystkich silników Tohatsu)
  • Ogranicznik prędkości obrotowej

Uzyskane certyfikaty

EPAC.A.R.BEU2006

 

Model / MFS2.5
Typ 4-suwowy/1cylindrowy
Moc silnika HP (kw) 2.5 (1.8)
Max. Obroty rpm 4500-5500
Zużycie paliwa W.O.T gal/Hr (L/Hr) 1.0 (0.26)
Liczba cylindrów 1
Średnica x skok in (mm) 2.17 x 1.42 (55 x 36)
Pojemność skokowa Cu in (cc) 5.25 (86)
Smarowanie silnika Rozbryzgowa
Rozruch  Ręczny
Świeca zapłonowa NGK DCPR6E
Regulacja zapłonu
BTDC0゜- BTDC25゜
Alternator  -
Typ oleju silnikowego API SF,SG,SH,SJ,SL or SM FCW 10W-30/40
Pojemność zbiornika oleju silnikowego gal (L) 0.32 (0.3)
Pojemność zbiornika oleju paliwa gal (L) 0.26 (1)
Sterowanie Uchwyt typu Twist
Przełożenie skrzyni biegów 2.15 (13:28)
Emisja gazów EPA & CARB 3 gwiazdki

 

Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

 

Wyposażenie standardowe i opcjonalne.
Typ S / L
Rozrusznik elektryczny -
Rozrusznik ręczny 
Urządzenie dekompresujące -
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
Alternator -
Pawęż 15 / 20
Śruba
Analogowy tachometr -
Analogowy wskaźnik trymu -
Zdalne sterowanie -
12Litrowy plastikowy zbiornik paliwa -
1L wew. zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi
Zapasowy rozrusznik
Zapasowe świece zapłonowe
Instrukcja obsługi

 

 Standard    Optional

Wszelkie prawa zastrzeżone dla pontonik.pl. Projekt i wykonanie: DG-COM